احتمال ساخته شدن دنباله The Order: 1886 برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس

ADMIN-1 ۳۰ دی ۱۳۹۸ ۹۷۴ ۰

The Order: 1886


The Order: 1886، جزو آن دسته از بازی‌های پلی استیشن 4 بود که نتوانست آنطور که باید و شاید، کاربران را راضی نگه دارد. داستان بازی در حالی که در مورد Knights of The Order در شهر لندن بود، از طرفی بازیکنان هدایت یکی از اعضای این گروه به نام گلهاد را برعهده داشتند که باید با گرگینه‌ها مبارزه می‌کردند. طرفداران سونی، استودیو Ready At Dawn را به ساخت نسخه‌های PSP بازی God of War می‌شناسند. The Order: 1886 از دیگر آثاری است که در کارنامه این استودیو دیده می‌شود.

این استودیو در حال ساخت یک بازی AAA است که هنوز اطلاعاتی از آن در دسترس قرار نگرفته است. طبق جدیدترین اخبار بازی، یکی از کاربران با اعتبار سایت NeoGAF که در گذشته اطلاعات اولیه پلی استیشن 4 پرو را فاش کرده بود، اطلاعاتی را از دنباله The Order: 1886 فاش کرده است. این کاربر در انجمن NeoGAF در مورد تریلری صحبت کرده که به دنباله The Order: 1886 مربوط می‌شود.در جریان این تریلر شخصی که یک دستگاه شبیه به چراغ‌قوه روی شانه خود دارد، در حال شلیک و فرار کردن از دست جانورانی بوده است که چشم‌های زرد رنگی نیز داشته‌اند. 

در ادامه و قبل از اینکه تریلر تمام شود و اسم بازی نمایان شود، یکی از هیولاها، کاراکتر بازی را پشت یک در گیر می‌اندازد و به او می‌گوید که من تو را پیدا کردم. کاربر BlackOsiris در ادامه صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرده است که نوع لباس پوشیدن و طراحی کاراکترها شباهت بسیار زیادی به The Order: 1886 دارد. وی همچنین در جواب به یکی از کاربران گفته است که بازی برای پلی استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس عرضه می‌شود. ازاین‌رو اگر در سال ۲۰۲۰ یا پس از آن شاهد معرفی این بازی بودیم، باید انتظار داشته باشیم که برای پلتفرم‌های نسل آینده عرضه می‌شود. البته این امکان نیز وجود دارد که این بازی یک محصول میان نسلی باشد. 

نکته‌ی جالب توجه این است که استودیو Ready At Dawn در حال حاضر امتیاز بازی The Order: 1886 را در اختیار ندارد. ازاین‌رو امکان دارد که این استودیو بازی خود را با اسم و در قالب یک آی‌پی جدید در دست ساخت قرار داده باشد؛ همانند استودیو فرام‌سافتور (FromSoftware) که پس از ساخت بازی انحصاری Demon's Souls، مجموعه Dark Souls را برای پلتفرم‌های مختلف ساخت. در انتها کاربر BlackOsiris اعلام کرده که طراحی کاراکتر و نورپردازی بازی بسیار واقع‌گرایانه بوده است و به‌سختی می‌توانید فرق گیم‌پلی و میان‌پرده‌های بازی را متوجه شوید.

برای ارسال دیدگاه وارد شوید
دیدگاهی ثبت نشده است