بازی The Lord of the Rings: Gollum برای کنسول‌های نسل بعدی و پی سی تأیید شد.

ADMIN-1 ۱۷ دی ۱۳۹۸ ۱۰۱۷ ۰

The Lord of the Rings: Gollum


سال گذشته بازی جدید The Lord of the Rings بی سر و صدا و برای سال 2021 اعلام شد. The Lord of the Rings: Gollum یک عنوان اکشن ماجراجویی مبتکرانه و مخفی است که تفسیری متفاوت از شخصیت کاراکتر تالکین ارائه می دهد. در مورد این عنوان اطلاعات زیادی وجود ندارد. با این حال، توسعه دهندگان Daedalic Entertainment در مصاحبه اخیر چند نکته جزئی از اطلاعات اضافی را فاش کرده اند.

در بازی شما به عنوان Gollum بازی خواهید کرد، اما نه به عنوان Gollum کاراکتری که او را از سه گانه پیتر جکسون میشناسید. محیط و ماجراجویی در سرزمین میانی و همان جهان تنظیم شده است اما یک "تجربه روایت محور" از کتابها نشان می دهد. در گفتگو با مجله EDGE از طریق Wccftech، تولید کننده ارشد گفت: "ما نمی خواهیم افرادی که فقط فیلم ها را دیده اند اراضی نکنیم. اما به طور خلاصه، او شبیه اندی سرکیس نیست و ما با شخصیت اصلی شروع می کنیم و سپس او را تکامل خواهیم داد. می بینید که آن اولش چیزی شبیه به یک انسان بود قبل از این که حلقه را پیدا کرده و حلقه او را تبدیل به موجود دیگر کند. برای ما خیلی مهم بود که مجموعه متفاوتی را نشان دهیم.

یکی از حالت‌های گیم پلی که در بازی گنجانیده شده است، شخصیت تقسیم کننده Gollum است بازیکنان قادر به استفاده از آن برای راهنمایی آنها در بازی خواهند بود. طراح بازی مارتین ویلک توضیح داد که در بسیاری از بازی ها، ناخواسته خنده دار است وقتی کاراکترها می گویند" هوم، من نمی توانم از آنجا عبور کنم، پر از نگهبانان است." زیرا گالوم همیشه با خودش صحبت می کند" هر شخصیت مورد حمله دیگری قرار می گیرد. هرکدام باید از خودش دفاع کند"

بازیکنان همچنین باید از طریق شخصیت های برخورد کننده Gollum گزینه‌های داستانی را انتخاب کنند که همگی منجر به تصمیم اصلی نهایی می شوند. شما ممکن است در هر فصل دو، سه یا چهار درگیری داشته باشید که منجر به یک تصمیم نهایی شود و در این مرحله تصمیم نهایی، برای مثال، اگر قبلاً همیشه طرف گالوم می جنگیدید، انتخاب Sméagol سخت تر خواهد بود.

همچنین Nazgûl به نوعی در بازی حضور خواهد داشت، اگرچه آنها توسط مدیر هنری بازی، ماتیاس فیشر، به عنوان نسخه های "خونسرد" از Nazgul توصیف شده اند. آنها یک چالش جالب خواهند بود. در حال حاضر هنوز مشخص نیست که نقش Nazgûl چگونه در "The Lord of the Rings: Gollum" ایفای نقش خواهد کرد.

کارستن فیچتلمان در مصاحبه در اوایل سال گذشته با PCGamesN گفت که آنها پلتفرم هارا مورد ارزیابی قراد داده اند. اگر پلی استیشن یا ایکس باکس جدیدی وجود داشته باشد، بازی در آن صورت برای آنها منتشر خواهد شد. اکنون Daedalic تأیید کرده است که The Lord of the Rings: Gollum در سال 2021 بر روی رایانه های شخصی، پلی استیشن 5 و Xbox Series X منتشر خواهد شد و جزئیات بیشتری در اواخر سال جاری ارائه خواهد شد.

برای ارسال دیدگاه وارد شوید
دیدگاهی ثبت نشده است