Final Fantasy VII Remake تا بهار ۲۰۲۱ انحصار زمانی PS4 خواهد بود

ADMIN-1 ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ ۲۱۶۰ ۰

Final Fantasy VII Remake


با تاخیر خوردن Final Fantasy VII Remake، مشخص شده است که مدت زمان انحصاری بودن این بازی هم تغییر کرده و به فروردین ماه ۱۴۰۰ موکول شده است.

در ابتدا قرار بود بازی Final Fantasy VII Remake در تاریخ ۱۳ اسفند ماه (سه مارس) برای پلی استیشن 4 عرضه شد. همچنین مدتی بعد اعلام شد که این بازی انحصاری زمانی است و پس از گذشت یک سال، برای پلتفرم‌های دیگری هم عرضه می‌شود. به‌عبارتی بازی تا تاریخ ۱۳ اسفند ۹۹ (سه مارس ۲۰۲۱) در انحصار کنسول پلی‌استیشن 4 قرار داشت.

طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی مشخص شده است که با تاخیر خوردن فاینال فانتزی 7 ریمیک و موکول شدن تاریخ عرضه آن به ۲۲ فروردین ۹۹ (۱۰ آوریل)، مدت زمان انحصاری بودن بازی هم به این تاریخ در سال آینده میلادی موکول شده است. ازاین‌رو دیگر بازی تا ۱۳ اسفند ماه ۹۹ در انحصار پلی‌استیشن 4 نیست، بلکه کاربران پی سی باید تا تاریخ ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ (۱۰ آوریل ۲۰۲۱) منتظر بمانند تا مدت زمان انحصاری بودن بازی تمام شود. 

بااین‌حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که اسکوئر انیکس (Square Enix)، سازنده و ناشر Final Fantasy 7 Remake، پس از تمام شدن مدت زمان انحصاری بودن بازی، چه پلتفرم‌هایی را برای عرضه معرفی می‌کند. بااین‌حال می‌توان اعلام کرد که PC یکی یا تنها پلتفرمی است که بازی پس از مدت زمان ذکر شده، روی آن پورت می‌شود، زیرا در فایل‌های فاش شده از نسخه دمو هم به پورت نسخه پی سی اشاره شده بود.

برای ارسال دیدگاه وارد شوید
دیدگاهی ثبت نشده است