همه

دانلود بازی Forza Motorsport Premium Edition برای کامپیوتر

ADMIN-1 ۲۲ آذر ۱۴۰۲ ۱۹۲۶ ۶
  • انتشار ۲۹ شهریور ۱۴۰۲
  • ناشر Playground Games
  • سبک ماشین سواری
  • پلتفرم Microsoft Store
  • نسخه Backup Data
  • حجم بازی 119 GB

Forza Motorsport Premium Edition

نسخه نهایی Microsoft Store مخصوص آنلاین (کرک نشده) حجم 130 گیگابایت
Microsoft Store Backup
Steam Backup


Forza Motorsport یک بازی ویدئویی مسابقه ای سیم کارت است که توسط Turn 10 Studios توسعه یافته و توسط Xbox Game Studios منتشر شده است. این سیزدهمین قسمت اصلی از سری Forza خواهد بود و بر روی ویندوز و Xbox Series X/S منتشر خواهد شد.Forza Motorsport یک بازی ویدئویی مسابقه ای سیم کارت است. پیش بینی می شود در زمان راه اندازی، Forza Motorsport بیش از 500 وسیله نقلیه و 800 ارتقاء داشته باشد. حدود 80 وسیله نقلیه از تمام دوران ها و انواع خودروهای مسابقه ای از جمله خودروهایی هستند که تاکنون معرفی شده اند. در حالی که بیش از 100 مورد از اینها برای سری جدید هستند، بسیاری از آنها از بازی های قبلی Forza Motorsport بازخواهند گشت.

این بازی شامل عناصری مانند ردیابی اشعه در زمان واقعی در مسیر، فرسودگی تایرها، زمان پویای روز، تغییرات مدل آسیب با آسیب تعریف شده بهتر و تجمع خاک خواهد بود. جلوه‌های دیگری مانند «زندگی مسیر متحرک»، «نورپردازی مبتنی بر فیزیکی و جلوه‌های مه حجمی» و «یک سیستم ابری کاملاً رویه‌ای» وجود خواهد داشت. این بازی همچنین شامل یک حالت حرفه ای تک نفره و چندین حالت چند نفره آنلاین است. در زمان عرضه، Forza Motorsport چهار بسته DLC در دسترس بازیکنان خواهد داشت.یک شبیه‌سازی پیشرفته را با تصاویر واقعی فوتوری باورنکردنی تجربه کنید که ردیابی پرتوهای بی‌درنگ در مسیر، سیستم‌های جمع‌آوری آسیب و آلودگی جدید، و فیزیک بسیار ارتقا یافته با کمک‌های قدرتمند و بهبود ۴۸ برابری در وفاداری لاستیک‌ها را ارائه می‌دهد.
با کسب بیش از 800 ارتقاء عملکرد، رقابت را ایجاد کنید و با پیشرفته‌ترین حریفان هوش مصنوعی ما در یک کمپین تک‌نفره کاملاً جدید، سرگرم‌کننده و پرارزش رقابت کنید، حالت حرفه‌ای جام سازندگان.
در رویدادهای چند نفره ویژه* با ساختاری الهام گرفته از مسابقه آخر هفته برای سکو رقابت کنید یا مسابقه ای را که خود و دوستانتان می خواهید در بازی رایگان ایجاد کنید. مسابقه آنلاین با قوانین مسابقه Forza با هوش مصنوعی، استراتژی لاستیک و سوخت، و رتبه بندی های جدید راننده و ایمنی، ایمن تر، سرگرم کننده تر و رقابتی تر است.
خود را در دنیای در حال گسترش موتوراسپرت غرق کنید. مسابقات قهرمانی حرفه ای جدید و رویدادهای آنلاین به طور مرتب معرفی می شوند که چالش های منحصر به فرد، اتومبیل ها و مسیرهای جدید باورنکردنی و تجربه های جدید و هیجان انگیز گیم پلی را برای سال های آینده ارائه می دهند.

سیستم مورد نیاز
سیستم پیشنهادی
CPU
Intel Core i5-8400 AMD Ryzen 5 1600
Intel Core i5-11600K AMD Ryzen 5 5600X
VGA
NVIDIA GeForce GTX 1060 AMD Radeon RX 5500 XT
NVIDIA GeForce RTX 2080 Ti Radeon RX 6800 XT
RAM
8 GB
16 GB
HDD
130 GB
130 GB
OS
Windows 10 64-bit
Windows 8/8.1 64-bit

نسخه مایکروسافت استور:

دیتای آپدیت شده تاریخ  22 آذر 1402

فرمت دیتای بازی msixvc می باشد.

بازی بصورت آنلاین می باشد و این نسخه نسخه مخصوص استور میباشد و برای فعالسازی و اجرای بازی نیاز به اکانت اورجینال یا اشتراکی دارید.

توجه کنید که برای نصب بازی حداقل باید 150 گیگابایت فضا داشته باشید و در صورت بروز خطا موقع نصب اول از استور اقدام به دانلود کنین بعد دانلود رو قطع کرده و از پاورشل نصب نمایید

برای راهنمای آموزش نصب بازی روی تصویر زیر کلیک نمایید

برا تهیه اکانت اورجینال و اشتراکی بازی روی تصویر زیر کلیک نمایید

لینک های دانلود مستقیم بازی Forza Motorsport Premium Edition برای PC (نسخه مایکروسافت استور)
همه لینک های دانلود سایت نیم بها می باشند
رمز فایل ها www.gameshift.ir
برای ارسال دیدگاه وارد شوید
SN SN 7 ماه پیش

نسخه استیم هم بزارید لطفا

ADMIN-1 7 ماه پیش

هنوز منتشر نشده

وحید ناصرزاده 7 ماه پیش

سلام آیا از این بکاپ میشود بعداز خرید اکانت قانونی اسفاده کرد. ؟ یعنی بدون نیاز به دانلود مجدد از مایکروسافت استور

ADMIN-1 7 ماه پیش

سلام این دیتای رسمی مایکروسافت هست و اپدیت جدید بازیه و میتونین نصب کنین

sina 7 ماه پیش

سلام.لینک دانلود کجاست؟

ADMIN-1 7 ماه پیش

سلام
در تلگرام درخاست بدین