جوانان

دانلود بازی Total War: PHARAOH - Dynasty Edition برای کامپیوتر

ADMIN-1 ۲۰ مهر ۱۴۰۲ ۲۹۳۱ ۲
  • انتشار ۱۹ مهر ۱۴۰۲
  • ناشر Sega
  • سبک اکشن ماجراجویی
  • پلتفرم Steam
  • نسخه Backup Data
  • حجم بازی 24 GB

Total war pharaoh

نسخه نهایی steam مخصوص آنلاین (کرک نشده) حجم 24 گیگابایت
Steam Backup


با نزدیک شدن به پایان فرعون بزرگ مرنپتا، مردم مصر برای رهبری جدید فریاد می زنند. بسیاری آرزوی قدرت تاج و تخت را دارند، اما راه فرعون شدن مسیری پرخطر است. در حالی که با بی نظمی اجتماعی مبارزه می کنید، با بلایای طبیعی روبرو می شوید و برای محافظت از مردم خود در برابر امواج مهاجمان مبارزه می کنید، یک بازی پر جنب و جوش نفس گیر از فروپاشی عصر برنز را کشف کنید.

ارتش های دشمن تنها چالش هایی نیستند که باید در میدان نبرد بر آنها غلبه کرد. سربازان خود را از طریق تغییرات ناگهانی و چشمگیر آب و هوا، مانند باران سیل آسا و طوفان های شن هدایت کنید و شاهد چرخش جزر و مد نبرد باشید زیرا مستقیماً بر زمین های اطراف تأثیر می گذارد. مراقب خطر آتش سوزی نیز باشید، زیرا نبردها می توانند در شعله های آتش غوطه ور شوند و در سراسر میدان جنگ پخش شوند زیرا جنگل ها را می سوزاند و به پایه های شهرک های دشمن آسیب می رساند.
مشروعیت خود را برای تبدیل شدن به فرعون یا پادشاه بزرگ هیتی ها ثابت کنید و امپراتوری رو به رشد خود را بر روی نقشه مبارزاتی که مراکز فرهنگی غنی مصر، کنعان و آناتولی را در بر می گیرد، گسترش دهید. با انتخاب هشت نفر از رهبران جناح، وارد سبک بازی منحصر به فرد آنها شوید و مسئولیت لیست واحدهای مختلف را بر عهده بگیرید. چه به عنوان یک دیپلمات بی نظیر دادگاه ها را مجذوب خود کنید، چه به عنوان یک فرمانده تزلزل ناپذیر وارد نبرد شوید یا به عنوان یک جنگ سالار بی باک باعث هرج و مرج شوید، به رهبری تبدیل شوید که تاریخ به یاد خواهد آورد.
در سفر خود برای تبدیل شدن به فرعون، یک تفریح زیبا و سرسبز از مصر باستان در اوج قدرت خود را کشف کنید. از سواحل حاصلخیز رودخانه نیل گرفته تا بیابان های بادگیر و خشک شبه جزیره سینا و صخره های کوهستانی آناتولی باستان، این تجسم مجدد بصری باشکوه زیبایی و بی رحمی پرآشوب ترین دوران مصر را زنده می کند.
با یک ویژگی کاملاً جدید سفارشی سازی کمپین، هیچ دو کمپین هرگز احساس مشابهی نخواهند داشت. نحوه بازی خود را با طیف گسترده‌ای از گزینه‌های سفارشی‌سازی کمپین، مانند موقعیت‌های شروع تصادفی برای همه گروه‌ها، تنظیمات دقیق منابع، توانایی بازی با بلایای طبیعی و موارد دیگر تعیین کنید. با گزینه‌های فراوان، شانس‌های خود را برای چالشی اضافه‌تر کنار هم بگذارید یا به قدرتی بی‌نظیر تبدیل شوید تا راه خود را به سمت آن پیش ببرید.

سیستم مورد نیاز
سیستم پیشنهادی
CPU
Intel Core i3-2100 AMD FX-4300
Intel Core i5-6600 AMD Ryzen 5 2600X
VGA
NVIDIA GeForce GTX 660 AMD Radeon R9 270
NVIDIA GeForce GTX 1660 Ti AMD Radeon RX 480
RAM
6 GB
8 GB
HDD
50 GB
50 GB
OS
Windows 10 64-bit
Windows 10 64-bit

نسخه اورجینال:

دیتای رسمی و نهایی بازی منتشر شده در استیم (بکاپ استیم) - آپدیت 20 مهر 1402

برا تهیه اکانت اورجینال و اشتراکی بازی روی تصویر زیر کلیک نمایید

لینک های دانلود مستقیم بازی Total war pharaoh برای PC - آپدیت 20 مهر (نسخه استیم)
همه لینک های دانلود سایت نیم بها می باشند
رمز فایل ها www.gameshift.ir
برای ارسال دیدگاه وارد شوید
Ali 6 ماه پیش

خسته نباشید
برا نصبش باید بعدش با استیم وارد بشی؟

ADMIN-1 6 ماه پیش

سلام
ممنون
بله باید با اکانت استیمی که بازی داخلش خریداری شده نصب کنین