جوانان

دانلود بازی Sonic Frontiers برای کامپیوتر

ADMIN-1 ۱۵ آبان ۱۴۰۱ ۳۷۹۳ ۲
  • انتشار ۱۷ آبان ۱۴۰۱
  • ناشر Sega
  • سبک اکشن ماجراجویی
  • پلتفرم Steam
  • نسخه Backup Data
  • حجم بازی 20 GB

Sonic Frontiers

نسخه نهایی Steam بدون کرک با حجم 20 گیگابایت
Steam Backup


در جدیدترین ماجراجویی پرسرعت Sonic the Hedgehog، دنیاها در حال برخورد هستند! در جستجوی زمردهای گمشده Chaos، سونیک در جزیره ای باستانی که مملو از موجودات غیرعادی است گیر می افتد. با انبوهی از دشمنان قدرتمند مبارزه کنید و دنیایی نفس گیر از اکشن، ماجراجویی و رمز و راز را کشف کنید. در حالی که در پنج جزیره عظیم Starfall مسابقه می دهید، به ارتفاعات جدید شتاب دهید و هیجان آزادی پلتفرم با سرعت بالا و در منطقه باز را تجربه کنید. به ماجراجویی بپرید، از قدرت قدیمی ها استفاده کنید و برای متوقف کردن این دشمنان مرموز جدید مبارزه کنید. به تکامل بازی های Sonic خوش آمدید!
اکنون پیش‌سفارش دهید و جعبه گنج ماجراجو را دریافت کنید، که حاوی امتیاز مهارت، دانه‌های قرمز قدرت، و دانه‌های آبی دفاعی است تا به سونیک در سفر جدیدش تقویت شود!
لطفاً قبل از شروع یک بازی جدید، «جعبه گنج ماجراجو» و «جعبه گنج کاوشگر» را نصب کنید. لطفاً توجه داشته باشید که در صورت نصب پس از تکمیل آموزش، محتوا تأیید نخواهد شد.
در میان پنج جزیره عظیم فراجهانی پر از جنگل های انبوه، آبشارهای سرریز و مناظر بیابانی سوزان مسابقه دهید، که هر کدام چالش های سکوی اکشن منحصر به فرد خود را دارند و رازهای پنهانی برای کشف کردن دارند.
در سراسر جزایر استارفال ماجراجویی کنید و ببینید که هر کدام با سرعتی که فقط سونیک می تواند ارائه دهد، چه چیزی را ارائه می دهد. مسیری را که صلاح می‌دانید راه بیندازید و ماموریت‌های جانبی را کشف کنید، پازل‌ها را حل کنید، سازه‌های عظیم را مقیاس‌بندی کنید، به ماهی‌گیری بروید و در طول راه با یک یا دو چهره دوستانه روبرو شوید…
پورتال‌های پراکنده در سراسر جزیره را کشف کنید و از طریق پورتال‌های پراکنده در سراسر جزیره‌ها با پلتفرم‌های سه بعدی با سرعت صوتی همراه با چالش‌هایی که مهارت‌های شما را در معرض آزمایش قرار می‌دهند، وارد سطوح فضای سایبری شوید.
جزایر Starfall خانه موجودات عجیب و غریبی است که سونیک قبلاً با آنها روبرو نشده بود. از سیستم کاملاً جدید نبرد و ارتقاهای درخت مهارت برای مبارزه استراتژیک استفاده کنید، با ترکیب حرکاتی مانند جاخالی دادن، پاری ها، کانترها، کمبوها و توانایی جدید Cyloop برای از بین بردن دشمنان مرموز و تایتان های عظیم.
سونیک شوید و برای کشف اسرار بقایای یک تمدن باستانی که توسط انبوهی از روباتیک گرفتار شده است، سفر کنید. با چیزی جز چند سوال و صدایی بی‌جسم که شما را راهنمایی کند، برای نجات دوستانتان و ساکنان مرموز جزایر استارفال از تهدیدی عظیم و مکانیزه اقدام کنید.
این بازی ممکن است به مرور زمان آپدیت شود و برای آن هزینه پرداخت شده باشد و محتوای اضافی رایگان برای آن منتشر شده باشد. لطفاً توجه داشته باشید که این ممکن است حداقل شرایط لازم برای اجرای بازی را بالاتر از مشخصات ذکر شده در زیر افزایش دهد.

سیستم مورد نیاز
سیستم پیشنهادی
CPU
Intel Core i5-3470 AMD Ryzen 5 1400
Intel Core i5-6600 AMD Ryzen 5 2600
VGA
NVIDIA GeForce GTX 660 AMD Radeon HD 7870
NVIDIA GeForce GTX 1070 AMD Radeon RX Vega 56
RAM
8 GB
12 GB
HDD
30 GB
30 GB
OS
Windows 10 64-bit
Windows 10 64-bit

دیتای منتشر شده نسخه کامل و نهایی بازی از لانچر استیم درتاریخ 19 آبان 1401

روش نصب دیتای فول آنلاک در استیم:

بعد از دانلود و اکسترکت کردن بازی مورد نظر پوشه بازی رو در پوشه common در پوشه استیم کپی نمایید سپس از استیم دانلود بزنین تا دیتا شناسایی و نصب شود.

اگر پوشه مورد نظر رد داخل پوشه استیم نبود کافیست محل نصب را از استیم انتخاب کرده و بازیو دانلود بزنین تا پوشه استیم ایجاد شود بعد در داخل پوشه ایجاد شده پوشه common را ایجاد کنین. (حتما حتما قبل از زدن دانلود بازی بعد از ایجاد پوشه استیم بازی را که از استیم دانلود زده بودین انیستال کنین و بعد از کپی کردن دیتا دانلود بزنین)


برا تهیه اکانت اورجینال و اشتراکی بازی روی تصویر زیر کلیک نمایید

لینک های دانلود مستقیم بازی Sonic Frontiers برای PC ( آپدیت 19 آبان 1401) نسخه استیم
همه لینک های دانلود سایت نیم بها می باشند
رمز فایل ها www.gameshift.ir
برای ارسال دیدگاه وارد شوید
Ali.ka 1 سال پیش

سلام
من فایل رو اکسترکت کردم و هم توی مسیر نصب steam پوشه common ساختم و توس ریختم، هم توی steamapp پوشه common ساختم و اینکارو کردم، ولی استیم بازی رو تشخیص نمی‌ده که من بخوام کاری باهاش بکنم. انگار هیچ کاری نکردم...
اصلا اسم بازی توی لیست game های استیم نیست که بخوام نصب یا دانلود یا چیزی رو بزنم.
می‌شه بگید چیکار باید بکنم؟؟

ADMIN-1 1 سال پیش

سلام
بازی رایگان نیس باید اشتراک افلاین یا نسخه اورجینال تهیه کنین.
برای راهنمایی خرید به پشتیبانی تلگرام پیام دهید