10 بازی برتر: مورد انتظار ترین بازی های 2020

ADMIN-1 ۱۶ دی ۱۳۹۸ ۱۰۱۱ ۰

Top 10: Most Anticipated Games of 2020


سال 2020 یک سال کاملاً عظیم برای بازی‌های ویدئویی خواهد بود. تصمیم داریم تعدادی از بزرگترین بازی‌های جهان را که سرانجام بعد از سال ها انتظار منتشر خواهد شد را معرفی کنیم.دو نسخه جدیدکنسول های این صنعت نیز قرار است منتشر شود. کنار گذاشتن لیست پیش بینی شده ترین نسخه ها یک کار کاملاً دشوار بود اما ما اطمینان داریم که 10 بازی ارائه شده در اینجا واقعاً نمایانگر بهترین پتانسیل‌های ارائه شده سال جدید، برای نسل آینده هستند.

توجه: فقط بازی‌هایی که برای انتشار در سال 2020 تأیید شده اند، اینجا هستند. بازی‌های اعلام شده که هیچ تاریخ پیوست ندارند معرفی نمی شوند.

Resident Evil 3

کپکام طی چند سال گذشته کارهای بسیار چشمگیری را انجام داده است تا سری Resident Evil را دوباره به اوج ببرد. ابتدا با Resident Evil VII: Biohazard که اساساً گیم پلی سری اصلی را تغییر داد، سپس بازسازی کاملاً خارق العاده ای از Resident Evil 2 انجام شد و آنها یک بازسازی دیگر با بازی Resident Evil 3 در ماه آوریل منتشر می کنند. دیدن وقایع فاجعه راکون سیتی که در دوران مدرن به وجود آمده است برای طرفداران دیرینه این سریال یک اتفاق ویژه بوده است و ما نمی توانیم صبر کنیم تا ببینیم در این نسخه دوباره چه وحشت‌هایی برای ما وجود دارد.

Animal Crossing: New Horizons

بیایید کمی از وحشت دور باشیم و به یک بهشت گرمسیری سفر کنیم. Animal Crossing: New Horizons به نظر می رسد کار سری Animal Crossing را انجام دهد آنچه را که Breath of the Wild و Super Mario Odyssey برای آن انجام داده اند و این سری را به دوران مدرن می رسانند. تمرکز زیاد روی هنر و صنعت برای تغییر اساسی فرمول سری Animal Animal Crossing است. نگاه کنید، همه ما گاه به گاه به تعطیلات احتیاج داریم و ایده صرف ساعات بی شماری برای استراحت در یک بهشت گرمسیری بسیار جالب است.

Doom: Eternal

بازگشت به وحشت. این واقعیت که Doom: Eternal از سال 2019 تا 2020 به تأخیر افتاد خبر بدی بود اما با اعلام تاریخ انتشار آن، ما باید صبر کنیم تا سر دیوها را بزنیم و زمین را از نیروهای جهنم بازپس گیریم. The fromchise Doom با راه اندازی مجدد آن در سال 2016 تایید شده است. تعداد بسیار زیادی از بخش های گیم پلی جذاب و گسترده هنوز جایگاهی در منظره بازی‌های مدرن دارند و ما نمی توانیم صبر کنیم تا ببینیم بازی چه نوع هیجان هایی برا ما دارد.

Half-Life: Alyx

بازی درست است Half-Life 3 نیست اما VR اختصاصی Valve یعنی Half-Life: Valve: Alyx همه ما را هیجان زده کرده است. این واقعیت که یک بازی جدید در این سری در حال انتشار است باید کافی باشد تا هواداران را به هیجان آورد اما این چیزی بیش از یک بازی جدید در این سری است جریان اصلی بازی با گیم پلی سنتی با ویژگی های VR در یک محیط آشنا ترکیب شده است. Valve به شدت تاکید می کند که Alyx می تواند برای VR کاری انجام دهد که نسخه اصلی Half-Life برای سبک تیراندازی اول شخصی انجام داد.

Watch Dogs: Legion

بازی دیگری که میتوان در سال 2020 به آن امیدوار  بود. Watch Dogs: Legion یکی از معدود نمایش E3 2019 یوبیسافت بود اما هنوز هم به لطف گیم پلی منحصر به فرد خود در ساخت هر NPC در جهان بالقوه شخصیت ها این عنوان خوب به نظر می رسد این ایده چیزی نیست که در نسل بعدی سیستم های بازی امکان پذیر نباشد و ممکن است Ubisoft تصمیم بگیرد این بازی را به سیستم‌های PlayStation 5 و Xbox Series X نیز منتشر شود.

The Last of Us: Part II

سونی اجرای PlayStation 3 را با انتشار The Last of Us توسط کمپانی Naughty Dog به پایان رساند و آنها قرار است این کار را تکرا کنند و نسخه جدید بازی را در اواخر دوره  PlayStation 4 منتشر کنند. تا کنون شاهد نگاه‌های گسترده ای به بازی بوده‌ایم و هر آنچه که به ما نشان داده اند، تصویری کاملاً خارق العاده و تصویری بهینه شده بود و آنچه به نظر می رسد یکی از بهترین عناوینی است که تاکنون در قالب بازی ویدیویی منتشر شده است.

Ghost of Tsushima

Ghost of Tsushima  هم احتمال زیاد جزء اخرین عناوین قبل از انتشار کنسول‌های نسل آینده باشد. در حالی که انتظار ازین بازی نسبت به قسمت دوم بازی The Last of Us کمتر بود و حتی بسیار باورنکردنی بود، تا جایی که خیلی ها انتظار نداشتن که این بازی حتی برای پلی استیشن 4 نیز منتشر شود. تابستان امسال هیجان خاصی با این عناوین خواهیم داشت.

Halo: Infinite

در طرف دیگر جنگ کنسول ها مایکروسافت در حال آماده سازی برای انتشار Xbox Series X است و به نظر می رسد که آنها اسلحه‌های بزرگ خود را برای نسخه مورد انتظار در ماه نوامبر به بازار عرضه می کنند. مهمترین آنها Halo: Infinite خواهد بود، بازیی که از قبل می دانیم به Xbox One و سری X عرضه می شود و به عنوان وداع با نسل قبلی و همچنین استقبال از نسل جدید کنسول است. اکنون از زمان انتشار Halo 5 خیلی گذشته است. و هواداران مشتاقانه منتظر نسخه بعدی بازی هستند و ما روز اول در آنجا خواهیم بود تا دوباره مبارزه را شروع کنیم.

Final Fantasy VII: Remake

ما مدت زیادی است که منتظر انتشار نسخه نهایی Final Fantasy VII هستیم بنابراین فکر می کنیم که تنها چند ماه از انتظار ما مانده است. ما هنوز فکر می کنیم Square Enix راهی پیدا می کند تا محتوای کامل بازی را روی دیسک پیدا کند. اما چیزی که ما واقعاً از دیدن آن هیجان زده می شویم این است چگونه Square Enix می خواهد با افسانه دیگری از نام Final Fantasy VII هیجان را زنده کند.

Cyberpunk 2077

کاملاً واضح است که سال 2020 برای همه گیمرها سال خارق العاده خواهد بود. سونی، مایکروسافت، نینتندو و هر شرکت بازی سازی دیگر در بین سالهای مختلف قرار است سالی شلوغ داشته باشند و برای ما که این بازی ها را انجام می دهیم - نمی توانیم صبر کنیم تا انتشار نسخه‌های بزرگ آغاز شود و هیچ کدام بزرگتر از Cyberpunk 2077 نیستند. CD Projekt بازی از نظر ظاهری RPG و یک بازی انقلابی است که دنیای بازی‌ها را برای همیشه تغییر خواهد داد، خصوصاً وقتی صحبت از انتخاب بازیکن و NPC باشد. ما منتظر بازی Cyberpunk 2077 هستیم و باید تا هنگام انتشار در بهار 2020 صبر کنیم.

برای ارسال دیدگاه وارد شوید
دیدگاهی ثبت نشده است