بازی موبایل Jumanji: Epic Run ماجراجویی تازه در جومانجی

GameShift ۰۲ دی ۱۳۹۸ ۱۲۷۰ ۰

 Jumanji: Epic Run


 Jumanji: Epic Run یک بازی رانر خودکار است که دارای المان‌های کوچکی از سبک اکشن نیز هست. بازیکنان در ابتدای این بازی شخصیت جانسون در فیلم جومانجی دکتر اسمولدر بریواستون را بر عهده دارند و به‌مرور و با پیشرفت در بازی می‌توانند از ۳ شخصیت دیگر دوست داشتنی این سری نیز استفاده کنند. گیم‌پلی این بازی مانند سایر بازی‌های هم سبک خود است و اضافه شدن چند حالت مختلف باعث شده تا علاقه مندان بتوانند با این بازی مدتی را سرگرم شوند. علاوه بر امکان دویدن در ۳ مسیر، بازیکنان در Jumanji: Epic Run باید با دشمنانی که در این مسیرها قرار دارند مبارزه کنند. کنترل‌های حرکتی همان کنترل‌های ثابت این سبک یعنی کشیدن انگشت روی نمایشگر در چهار جهت است و بازیکنان می‌توانند با انتخاب حرکت مناسب یا به دشمنان ضربه بزنند یا از دست آنها فرار کنند. البته روند گیم‌پلی بازی فقط دویدن نیست و بازیکنان در طول هر نوبت بازی، سقوط از آبشار و بالا رفتن از صخره‌ها را نیز تجربه می‌کنند که تنوع خوبی به گیم‌پلی بازی بخشیده است.

در بخش تجربه‌ی بصری و گرافیک نیز بازی Jumanji: Epic Run عملکرد خوبی دارد و بازیکنا با یک بازی فانتزی و رنگارنگ مواجه هستند. بازیکنان می توانند با جمع آوری سکه در طول بازی به باز کردن محیط‌های مختلف بپردازند و شخصیت تحت کنترل خود را شخصی سازی کنند و به آنها ظاهر و تجهیزات جدید بدهند. استفاده از شخصیت‌های مختلف در بازی، فقط جنبه‌ی ظاهری ندارد و هر کدام از شخصیت‌ها دارای توانایی‌های خاص خود مانند قدرت فیزیکی یا هوش بالا هستند که به بازیکنان در ثبت رکورد بهتر و بالاتر کمک زیادی می‌کند. بازی از لحاظ تنوع محتوا در سطح خوبی دارد و می‌تواند بازیکنان را مدت زیادی به خود سرگرم کند. ماموریت‌ها و هدف گذاری‌های مختلف، محیط‌های جدید و حالت‌های خاص همه از نقاط قوت این بازی هستند که توانسته‌اند Jumanji: Epic Run را به یک اثر با کیفیت و متفاوت در سبک رانر خودکار تبدیل کنند.

Jumanji: Epic Run یک بازی جذاب در یک سبک اشباع شده است که شاهد عرضه‌ی بازی‌های تکراری زیادی در آن هستیم. این بازی توانسته با اضافه کردن حالت‌های مختلف گیم‌پلی و استفاده از شخصیت‌های یک مجموعه فیلم دوست داشتنی، یک اثر سرگرم کننده و مهیج را به بازیکنان ارائه کند.


دانلود نسخه اندروید بازی  Jumanji: Epic Run

دانلود نسخه iOS بازی      Jumanji: Epic Run

Jumanji
برای ارسال دیدگاه وارد شوید
دیدگاهی ثبت نشده است