رویداد The Dawning بازی Destiny 2 از هفته آینده شروع می شود

ADMIN-1 ۲۲ آذر ۱۳۹۸ ۵۳۵ ۰

Destiny 2: Shadowkeep – The Dawning


در طول سال ها، Bungie بازی های Destiny خود را با رویدادهای محدودیت زمانی پر کرده است تا تعطیلات مختلف را جشن بگیرد. The Dawning یکی از طولانی ترین رویداد جشن تعطیلات دستینی 2 است که در آن شما در بازی برای NPC ها هدایا میگیرید و همچنین وسایل و اسلحه و زره با تم زمستانی کسب می کنید.

رویداد جدید تقریبا نزدیک هست و Bungie جزئیات آن را با نمایش تریلر منتشر کرد. همانطور که Bungie در وب سایت خود به تفصیل آورده است رویداد جدید در تاریخ سه شنبه 17 دسامبر 2019 شروع شده و تا تاریخ 14 ژانویه یعنی به مدت 4 هفته ادامه خواهد داشت.

مانند سال گذشته، برای جشن تعطیلات در Destiny 2 شما باید با Eva Lavente ملاقت کرده و ایتم های مربوط به تعطیلات را دریافت کنید که می توانید با استفاده از آنها چالش مربوطه با تم Destiny استفاده کنید انجام آنها نیاز به جمع آوری ایتم های مختلفی از اطراف منظومه شمسی هست که آنها معمولاً با کشتن دشمنان و کشف دستور العمل های ساخت هر یک از آنها بدست می آید.

مثل هر سال رویداد The Dawning جایزه های خاصی دارد که میتونین با بازی کردن آن , آن هارا از آن خود کنید. سایت Bungie به ما سفینه ها و  وسایل نقلیه ای نشان داده است که میتوانید آن هارا به راحتی بدست آورید و همچنین سپر هایی با تم مود Dawning. جایزه بزرگ این فصل اسلحه ای به اسم کولد فرانت است و شما میتونید در فروشگاه های بازی بسیاری از آیتم های جدید با تم تعطیلات رو ببیند و بخرید.

The Dawning یک رویداد رایگان است بنابرین برای شرکت در آن و دریافت جوایز این مود نیاز نیس سیزن پس مربوط به آن را خریداری کنید.

برای ارسال دیدگاه وارد شوید
دیدگاهی ثبت نشده است