همه

دانلود بازی F1 24 Champions Edition برای کامپیوتر

ADMIN-1 ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ ۲۰۰ ۰
  • انتشار ۱۵ خرداد ۱۴۰۳
  • ناشر Electronic Arts
  • سبک ماشین سواری
  • پلتفرم EA Play
  • نسخه Backup Data
  • حجم بازی 60 GB

 F1 24 Champions Edition

نسخه نهایی EA Play مخصوص بازی آنلاین و آفلاین  با حجم 60 گیگابایت
EA Play Backup


با EA SPORTS F1 24 یکی از 20 نفر باشید، بازی ویدیویی رسمی مسابقات قهرمانی جهانی فرمول یک FIA 2024. قهرمان خود را در تعقیب یک حرفه F1 تعریف‌کننده میراث، اولین به‌روزرسانی مهم این حالت از سال 2016 آزاد کنید. از طریق سیستم کاملاً جدید هندلینگ پویا EA SPORTS مانند بهترین‌ها رانندگی کنید و با خودرو احساس یکپارچگی کنید. با اتصال به تیم‌ها و رانندگان مورد علاقه‌تان و در عین حال ثابت کنید که در حالت‌ها و تجربیات جدید به آنچه نیاز است دارید، اشتیاق خود را برافروخته کنید.

ویژگی های کلیدی
قهرمان خود را آزاد کنید - حالت شغلی راننده را که به تازگی ابداع شده است را با گیم پلی جدید که ریشه در این ورزش دارد کشف کنید، یا با یک دوست در حرفه 2 نفره همکاری کنید.

هندلینگ پویا EA SPORTS - با هندلینگ معتبرتر کنار بیایید. آخرین فیزیک به شما کنترل بیشتری بر نحوه تأثیر سبک رانندگی شخصی شما بر عملکرد ماشین و استراتژی مسابقه می دهد.

Challenge Career یک ویژگی جدید و تعاملی در فصل F1 است که بازی رقابتی اپیزودیک را با رویدادها و چالش‌های منحصربه‌فرد ارائه می‌دهد، به اعضای جامعه اجازه می‌دهد تا برای کسب امتیازات بالا رقابت کنند، و از آنها دعوت می‌کند تا با رأی دادن در رسانه‌های اجتماعی بر محتوای آینده تأثیر بگذارند.

اشتیاق خود را با Fanzones شعله ور کنید. اینها به شما امکان می دهد از تیم و راننده مورد علاقه خود حمایت کنید، با طرفداران دیگر برای دستیابی به اهداف همکاری کنید، مشخصات خود را در جدول رده بندی بالا ببرید و جوایز و موارد منحصر به فرد را باز کنید.

سیستم مورد نیاز
سیستم پیشنهادی
CPU
Intel Core i3-2130 AMD FX-4300
Intel Core i5-9600K AMD Ryzen 5 2600X
VGA
NVIDIA GeForce GTX 1060 AMD Radeon RX 480
NVIDIA GeForce RTX 2070 AMD RX 6700 XT
RAM
8 GB
16 GB
HDD
100 GB
100 GB
OS
Windows 10 64-bit
Windows 11 64-bit

دیتای نهایی بازی نسخه EA Play (آپدیت شده در تاریخ 15 خرداد 1403)

برا تهیه اکانت اورجینال و اشتراکی بازی روی تصویر زیر کلیک نمایید

رمز فایل ها www.gameshift.ir
برای ارسال دیدگاه وارد شوید
دیدگاهی ثبت نشده است