جوانان

دانلود بازی Ghost of Tsushima DIRECTOR'S CUT برای کامپیوتر

ADMIN-1 ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۶۴۶ ۰
  • انتشار ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ناشر Sucker Punch Productions
  • سبک نقش‌آفرینی
  • پلتفرم Windows
  • نسخه DODI Repacks
  • حجم بازی 50 GB

Ghost of Tsushima DIRECTOR'S CUT

نسخه  فشرده شده (کرک شده) Repacks با حجم 50 گیگابایت
EIAmigos Reapcks


Ghost of Tsushima یک بازی اکشن و ماجراجویی در سال ۲۰۲۰ است که توسط Sucker Punch Productions توسعه یافته و توسط Sony Interactive Entertainment منتشر شده است. بازیکن کنترل جین ساکای، سامورایی در تلاش برای محافظت از جزیره تسوشیما در طول اولین حمله مغول به ژاپن را بر عهده دارد. جین باید بین پیروی از قوانین جنگجو برای جنگیدن شرافتمندانه یا استفاده از روش‌های عملی اما شرم‌آور برای دفع مغول‌ها با کمترین تلفات، یکی را انتخاب کند. بازی دارای یک جهان باز بزرگ است که می توان آن را با پای پیاده یا سواره کشف کرد. هنگام رویارویی با دشمنان، بازیکن می‌تواند با استفاده از کاتانای جین وارد یک رویارویی مستقیم شود یا با استفاده از تاکتیک‌های مخفی کاری برای ترور حریفان به یک جنگجوی افسانه‌ای معروف به «شبح» تبدیل شود. یک حالت چند نفره با عنوان Ghost of Tsushima: Legends در اکتبر 2020 منتشر شد و در سپتامبر 2021 به طور جداگانه در دسترس قرار گرفت.

در اواخر قرن سیزدهم، امپراتوری مغول تمام ملت‌ها را در طول مبارزاتشان برای فتح شرق نابود کرد. جزیره تسوشیما تمام چیزی است که بین سرزمین اصلی ژاپن و ناوگان تهاجم عظیم مغول به رهبری ژنرال ظالم و حیله گر، خوتون خان، قرار دارد. در حالی که جزیره در پی موج اول حمله مغول می سوزد، جنگجوی شجاع سامورایی جین ساکای مصمم است. جین به‌عنوان یکی از آخرین بازمانده‌های قبیله‌اش، مصمم است هر کاری که لازم است، به هر قیمتی برای محافظت از مردمش و بازپس‌گیری خانه‌اش انجام دهد. او باید سنت‌هایی را که او را به‌عنوان یک جنگجو شکل داده‌اند کنار بگذارد تا مسیری جدید، مسیر روح را بسازد و جنگی غیرمتعارف برای آزادی سوشیما به راه بیندازد.

Ghost of Tsushima یک بازی ویدئویی اکشن ماجراجویی است که از منظر سوم شخص بازی می‌شود. بازیکن دارای گیم پلی متنوعی برای رسیدن به اهدافی است که به آنها داده شده است. آن‌ها می‌توانند با استفاده از کاتانای خود درگیر درگیری مستقیم با دشمنان شوند که به آن standoff می‌گویند، که می‌تواند منجر به یک سری حملات مرگبار علیه تعدادی از دشمنان مختلف شود. در مبارزه، جین در هنگام رویارویی با انواع مختلف دشمن، مواضع جنگی متفاوتی را اتخاذ می کند: موضع سنگ برای شمشیربازان متخاصم. موضع آب برای دشمنان سپر. موضع باد برای نیزه داران; و موضع ماه برای بروتات. در نهایت بازیکن حالت ارواح را باز می کند، که جین را شکست ناپذیر می کند و به او اجازه می دهد تا با یک ضربه برای مدت زمان محدودی دشمنان را بکشد. برای فعال کردن حالت روح، بازیکنان باید تعدادی از دشمنان را بدون آسیب رساندن بکشند یا یک رهبر مغول را ترور کنند. بازیکن باید قبل از حمله، دشمنان را به لرزه درآورد یا یک تیم موفق را برای شکستن دفاع آنها پیش از حمله ایجاد کند تا سلامت آنها را از بین ببرد. بازیکن به کمان دسترسی دارد که می تواند چندین نوع تیر را شلیک کند. در نقاط خاصی از بازی، جین باید با شخصیت‌های غیرقابل بازی (NPC) که با تاکتیک‌های تهاجمی منحصربه‌فرد و انیمیشن‌های تهاجمی به عنوان رئیس عمل می‌کنند، دوئل کند. بالاترین سختی بازی حالت واقع گرایانه تری است که در آن بازیکن و دشمنان آسیب های زیادی به یکدیگر وارد می کنند و تمام مبارزات غیر باس با یک یا دو حمله موفقیت آمیز به پایان می رسد.

روش دیگر، استفاده از مخفی کاری به بازیکن این امکان را می دهد که از دشمنان فرار کند و بی صدا به آنها ضربه بزند. همانطور که بازیکن در بازی پیشرفت می کند، می تواند قفل قتل زنجیر شده را باز کند، که به جین اجازه می دهد تا چندین دشمن را متوالی بزند. برای این منظور، جین دارای زرادخانه بزرگی از سلاح های ارواح است. از جمله ترقه ها و زنگ های بادی برای ایجاد حواس پرتی، بمب های دودزا برای منحرف کردن دشمنان آگاه، کونای برای ضربه زدن به دشمنان متعدد و مواد منفجره برای کشتن گروه هایی از دشمنان. بازیکنان در نهایت قفل تفنگی را باز می‌کنند که به آنها اجازه می‌دهد به دارت‌های سمی شلیک کنند و قربانیان را دچار توهم و حمله به همسالان خود کند. وقتی بازیکن سلامتی جین را بازیابی می‌کند یا از تکنیک‌های مبارزه‌ای ویژه استفاده می‌کند، «تصمیم» خود را که با انجام شاهکارهای ظریفی مانند ترور یا مقابله با دشمن به دست می‌آید، کاهش می‌دهد.

سیستم مورد نیاز
سیستم پیشنهادی
CPU
Intel Core i3-7100 AMD Ryzen 3 1200
Intel Core i5-8600 AMD Ryzen 5 3600
VGA
NVIDIA GeForce GTX 960 AMD Radeon RX 5500 XT
NVIDIA GeForce RTX 2060 AMD Radeon RX 5600 XT
RAM
8 GB
16 GB
HDD
75 GB
75 GB
OS
Windows 10 64-bit
Windows 11 64-bit

نسخه کرک شده بازی توسط EIAmigos

  • پارت ها را اکسترکت کرده.
  • اقدام به نصب بازی نمایید.
  • بعد اتمام نصب میتوانید بازی کنین و از بازی لذت ببرین
لینک های دانلود مستقیم بازی Ghost of Tsushima DIRECTOR'S CUT برای PC (نسخه EIAmigos Repacks)
تمامی لینک های دانلود سایت تعرفه داخلی می باشند
رمز فایل ها www.gameshift.ir
برای ارسال دیدگاه وارد شوید
دیدگاهی ثبت نشده است